اخبار فناوری و دانلود رمان

ساخت وبلاگ

پرده بکارت و یا از این به بعد به اختصار از این به بعد معادل انگلیسی آن که هایمن hymen می باشد (در این مقاله به جهت جلوگیری از تکرر از معادل انگلیسی آن هایمن استفاده می کنیم ) قسمتی از بدن زنان که در محرمانه ترین حالت برای زنان قرار دارد همیشه در جامعه ما تحت تاثیر هنجار های مختلف بوده و محل سوال و جنجال و گاها دعواهای زیادی بین افراد بوده گرچه که همیشه محرمانه ترین اجزا بدن افراد جزو حیطه خصوصی این افراد می باشد ولی پیش می اید گاهی که این قسمت خصوصی و محرمانه هر فرد مجبور به پاسخ دهی به دیگران و گاها نشان دادن به دیگران هم می شود

به همین علت و بخاطر اهمیت این موضوع وبسایت زوم لایف دات کام سعی کرده مقاله جامعی در این زمینه برای شما عزیزان بنویسد که بتواند جوابگوی تمامی سوالات ذهنی شما باشد توجه داشته باشید این مقاله در سه روز و از بیش از 29 مقاله از وبسایت ها و ژورنال های معتبر خارجی در زمینه سلامت جنسی و رابطه زناشویی و 13 مقاله از وبسایت پزشکان متخصص در زمینه اورولوژی گرد آوری شده امیدوارم کمک هر چند کوچکی به زندگی زناشویی و اطلاعات جنسی شما بکند

پرده بکارت چیست ؟

پرده بکارت یک غشا نازک پوست است که در دهانه ورودی واژن قرار گرفته و از کناره ها به دیواره مهبل متصل هست و به اشکال مختلفی در افراد قرار دارد و به طرق مختلفی از هم باز می شود. شایعترین شکل آن در زنان جوان به صورت نیمه ماه می باشد. این شکل آن اجازه می دهد تا خون قاعده گی از مهبل رانده شود

در کودکان شکل آن هلالی شکل است اگر چه بسیاری از اشکال دیگر هم ممکن است باشد اما در کودکان به این صورت مشاهده می شود در دوران بلوغ استروژن باعث ایجاد تغییر شکل در پوست می شود و بسیار آن را الاستیک می کند. تغییرات طبیعی دامنه شکمی پس از بلوغ از نازکی درآمده و ضخیم و سفت می شود. یا ممکن است که کلا وجود نداشته باشد.

این پرده در سنین کودکی به درستی تشخیص داده نمی شود و همزمان با رشد و بالا رفتن سن شکل خاص خود را پیدا می کند و شکل سوراخ وسط ، رشد لبه ها و ضخامت لبه ها نوع هایمن را مشخص می کند که تشخیص نوع آن از لحاظ پزشکی اهمیت خاصی دارد

هایمن شامل هیچ نوع بافت عضلانی یا غددی نیست و صرفا یک غشا نازک پوستی است که عمدتا رشته های عصبی زیادی هم ندارد و مهم ترین مسله در این قسمت تشخیص نوع آن است


انواع پرده بکارت

همان طور که در بالا گفته شد این غشا نازک پوستی دارای انواع مختلفی است و بحث خون ریزی برای تشخیص باکره بودن دختر در شب عروسی همیشه در جامعه ما مهم بوده است لازم است تا با انواع اشکال این غشا آشنا شویم که درباره شب زفاف ، اولین رابطه جنسی هم می تونید این مطلب رو بخونید

منبع مطلب

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 402 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 14:12

خشک کردن انجیر در خانه یکی از بهترین روش ها می باشد. شما به راحتی می توانید با استفاده از این روش های متعدد انجیر ها را خشک نمایید. البته این مسئله را نیز مد نظر قرار دهید که این روش خشک کردن انجیر ها طبیعی بوده و هیچ گونه افزودنی ای به ان اضافه نمی شود. از این رو مدت ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

 روش خشک کردن انجیر در خانه و خواص آن

انجیر به عنوان یکی از میوه های مفید و خواص بیشمار شناخته می شود. این میوه که سرشار از مواد مغذی همچون کلسیم، آهن و پتاسیم می باشد به عنوان میان وعده استفاده می شود. شما با خشک کردن انجیر در خانه می تواند در تمام فصول سال از این میوه ی مغذی استفاده نمایید. فیبر های موجود در این میوه، از تمام سبزیجات ها و میوه های دیگر بیشتر بوده و چربی و کلسترول ندارد. از این رو می توانید به راحتی این میوه ی خوشمزه و مفید را مورد استفاده قرار دهید.
اگر از روش های درستی برای خشک کردن انجیر در خانه استفاده کنید می توانید این محصول را حتی چندین ماه نیز نگه دارد. شما می توانید از انجیر خشک شده به عنوان قند در کنار جای استفاده نمایید.
ما در این مقاله به شما روش های خشک کردن انجیر در خانه را بیان خواهیم کرد. برای این که به راحتی بتوانید انجیر را در منزل خشک نمایید می توانید از چند روش استفاده کنید. از جمله روش های:

خشک کردن انجیر در خانه با نور خورشید

در این روش خشک کردن انجیر شما باید انجیر های کاملا رسیده را با آب بشویید( برای این که تشخیص دهید چه زمانی انجیر کاملا رسیده است، وقتی می باشد که انجیر از روی درخت بر روی زمین ریخته شود). پس از آن انجیر ها را از وسط ساقه ببرید به گونه ای که کمی از ساقه به انجیر وصل باشد. بعد انجیر ها را بر روی یک صفحه ی توری به یک سمت بخوابانید.
شما باید این توری را در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید. هر مکانی که نور به صورت مستقیم بر انجیر ها بتابد، محل مناسبی برای خشک کردن انجیر ها می باشد. روی انجیر ها را نیز باید با یک تور سفید بپوشانید تا هیچ حشره ای بر روی آنها ننشیند.
تقریبا ۲ تا ۳ روز زمان می برد تا انجیر ها در زیر نور خورشید خودشان را جمع نمایند. سعی کنید شب ها انجیر ها را به داخل منزل برده و صبح با تابش نور خورشید مجددا آنها را زیر نور خورشید قرار دهید. برای تشخیص انجیر خشک شده باید ببینید که هیچ شیره ای از خود نداشته باشند و تری ای در انجیر ها باقی نمانده باشد. در آن زمان انجیر ها کاملا خشک شده و آماده هستند.
خشک کردن انجیر در خانه با استفاده از فر گاز
یکی دیگر از روش های خشک کردن انجیر در خانه، استفاده از آون یا فر گاز می باشد. در این روش شما باید فر را از قبل گرم کرده باشید و دمای آن را بر روی ۱۴۰ درجه ی فارنهایت یا ۶۰ درجه سانتیگراد بگذارید. فراموش نکنید که انجیر ها را باید از پیش شسته باشید. باید بگذارید انجیر ها اب خودشان را بکشند و ساقه های بلند انها را جدا کنید. انجیر ها باید ساقه های کمی داشته باشند.
سپس آنها را بر روی یک صفحه ی مشبک قرار داده و درون فر بگذارید. درب فر را باز کند و اجازه دهید رطوبت از داخل فر خارج شود. ما قصد نداریم که انجیر را بپزیم، ما قصد دارم آنها را خشک نماییم. از این رو باید درب فر کمی باز بماند.
هر از چند وقتی این انجیر های درون فر را بچرخانید تا همه ی اطراف آن خشک شود. مدت زمانی که برای خشک کردن انجیر در خانه با استفاده از فر مورد نیاز است، ۱۵ تا ۳۶ ساعت می باشد. همانطور که می دانید نمی توان به صورت مداوم فر یا آون را روشن گذاشت. از این رو می توانید به مدت ۸ ساعت آنها را خاموش کرده و مجددا روشن نمایید.
زمانی که شیره داخل انجیر ها خشک شد و له حالتی چروکیده تبدیل شد. دیگر انجیر ها خشک شده اند و اماده می باشند.

خشک کردن انجیر ها با استفاده از نخ

روش دیگری که معمولا برای خشک کردن انجیر در خانه استفاده می شود، استفاده از نخ است. شما می توانید انجیر ها را برای خشک کردن از نخ عبور داده و همچون تسبیح در محلی که نور خورشید و باد ملایمی می وزد، آویزان نمایید. برای این مدل خشک کردن انجیر شما باید کمی آرد به انجیر ها بزنید تا بهتر خشک شوند.
چندین روش دیگر برای خشک کردن انجیر وجود دارد که در منزل اتفاق نمی افتد. مثلا شما می توانید انجیر را در همان باغ و محل رویش خود خشک نمایید. این روش به این صورت است که لازم است زیر درخت انجیر را از قبل ساخته و تمیز کنید. زمانی که انجیر ها به حالت نیمه خشک در می آیند خود به خود ریزش می یابند. محلی که شما از پیش درست کرده اید و به ” اشپنگ” معروف است، باعث می شود تا انجیر ها به صورت طبیعی و در اثر تابش نور خورشید و همچنین وزش باد خشک شود.
روشهای خشک کردن انجیر در خانه کمی زمان بر بوده و زحمت بسیاری دارد اما از نظر بهداشتی مسلما تمیزتر هستند. از این رو اکثر افراد ترجیح می دهید از این روش ها استفاده نمایند.
خشک کردن انجیر در خانه و نحوه ی نگهداری آنها
شما برای این که بتوانید انجیر های خشک شده را در منزل نگهداری نمایید باید آنها را درون ظرفی در بسته قرار دهید، به گونه ای که هیچ هوایی درون جعبه جریان نیابد. یا می توانید انجیر ها را بسته بندی کرده و در فریزر قرار دهید.
اگر انجیر ها را به درستی خشک کنید و درست انبارشان نمایید می توانید به مدت تقریبا ۱۸ تا ۲۴ ماه از آنها نگهداری کنید. خشک کردن انجیر در خانه این مزیت را دارد که به صورت کاملا طبیعی خشک شده و هیچ گونه مواد و افزودنی ای برای آن استفاده نشده است. از این رو نگه داری از این انجیر های خشک شده کمی مشکل تر می باشد.
این موضوع را فراموش نکنید که از هر ۱۳۰۰ گرم انجیر خیس و تازه تقریبا ۴۰۰ گرم انجیر خشک شده بدست می آید. البته این مسئله هیچ ارتباطی به نوع خشک کردن انجیر در خانه ندارد. یعنی فرقی نمی کند که انجیر در کارخانه خشک شود و یا در خانه. این مقدار بدست آمده از انجیر خشک شده ثابت است.

منبع : http://laziz123.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ae%d8%b4%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%ac%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b5-%d8%a2%d9%86/

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 412 تاريخ : شنبه 22 تير 1398 ساعت: 14:09

جوجه گردان شش سیخ  وسیله ای مناسب برای مرغ بریان فروشی ها و اغذیه فروشیها و فست فودها و … میباشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فودمیباشد.آریا استیل نوین پیشرو در تولید انواع تجهیزات مرغ بریان میباشد.

قیمت دستگاه مرغ بریان

قیمت دستگاه جوجه گردان در تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل نوین بسیار عالی میباشد.از این دستگاه در مرغ بریان فروشیها بسیار استفاده میشود.دارای موتور گیربکسی برای چرخش سیخ ها میباشد.سیخ های از جنس استنلس استیل خشدار به ضخامت 0/8 میباشد.

دستگاه مرغ بریان

دستگاه مرغ بریان دارای شش سیخ متحرک میباشد . مرغی که مواد زده شده بر روی سیخ قرار گرفته و به صورت اآرام آرام شروع به طلایی شدن و سرخ شدن میکند . باعث مغز پخت شدن مرغ و مواد درون آن میشود . با چرخش تنظیم شده توسط اپراتور از سوختن مرغ ها جلوگیری به عمل می آید.

دارای چراغ در داخل دستگاه برای بهتر دیده شدن مرغ ها میباشد.این دستگاه از جنس استنلس استیل 430 خشدار تهیه و تولید شده است.

 

مشخصات فنی:

  • رویه جلو دستگاه جوجه گردان دارای شیشه های سکوریت نشکن میباشد که در مقابل حرارت بالا مقاوم میباشد.
  •  دارای بدنه کاملا استیل و ضد خش از جنس 430 خشدار بضخامت 0/8 میباشد
  •  قسمت زیرین دستگاه دارای چرخ میباشد که برای سهولت جابجایی در نظر گرفته شده است
  • قطر سیخ ها 14 میل میباشد و آبکاری بسیار عالی پرداخت شده است
  • قسمت داخلی دستگاه از گالوانیزه استریل شده تهیه شده است
  • ابعاد جوجه گردان 90*50 در ارتفاع 180 میباشد
  • این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد
  • دارای موتور گیربکسی برای چرخاندن سیخ ها که از کیفیت بهتری نسبت به باقی موتورها برخوردار میباشد
  • دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • پایه های چرخی در چهار طرف دستگاه برای جابجایی بهتر دستگاه میباشد
  • جهت ثیت سفارش و تماس با گروه آریا استیل نوین از طریق شماره های زیر اقدام نمایید
اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 352 تاريخ : پنجشنبه 20 تير 1398 ساعت: 18:32

از اواخر دهه 70 میلادی با استفاده از مواد شیمیائی ( آکریلیک ها و پلیمرها و رزین ها ) در کشور آمریکا سنگ هایی تولید گردید با نام سنگ مصنوعی.

در دهه 90 میلادی شرکت برتون ایتالیا با استفاده از فن آوری تولید در خلاء و استفاده از رزین های خاص موفق به تولید سنگ مصنوعی رزینی با نام Bretonstone گردید که در حال حاضر بازار بین المللی به ارزش حدود 3 میلیارد دلار دارد . موارد استفاده این محصول ، رویه میزها و کانتر آشپزخانه ها و دستشوئی ها و تزئینات داخلی می باشد .

غیر قابل بازیافت بودن – لغزنده بودن و آتش زائی و عدم مقاومت در برابر UV ( اشعه ماوراء بنفش نور خورشید ) از مواردی است که این محصول را برای استفاده در کف و نما جایز نمی کند . ضمناً با تدوین قوانین جدید بین المللی در رابطه با حفاظت محیط زیست کالاهائی که از مواد غیرقابل بازیافت تولید می گردند ، کم کم از چرخه تولید حذف خواهند گردید .

در اواخر دهه 90 میلادی شرکت برتون موفق به تولید سنگ پایه سیمانی گردید که در دنیا با نام سنگ صنعتی یا سنگ مهندسی شناخته می شود .

استفاده از محیط خلاء در تولید قطعات بتنی ، محصولی قابل رقابت با انواع سنگ طبیعی را به وجود می آورد .

استحکام و مقاومت بالا ، تنوع و قیمت مناسب و اجزاء کلاً طبیعی از خواص منحصر به فرد این تولید می باشد .

سنگ صنعتی سیمانی برتون ( Terastone) – غیرقابل اشتعال – مقاوم در برابر UV – قابل پرداخت با انواع ساب از زبر تا صیقل – ابزار پذیر – و با خواص فیزیکی کاملاً مشابه سنگ طبیعی می باشد .

شرکت سازان سنگ سالار تنها واحد تولید Terastone در خاورمیانه است و سنگ صنعتی تولیدی به صورت استاندارد با رنگ ثابت و یکنواخت و با قابلیت حق انتخاب بافت و رنگ تولید می گردد .

انواع سنگدانه های قابل مصرف : کوارتز – مرمریت – گرانیت و سیلیس می باشد . رنگ های مصرفی فقط تولیدات بایر آلمان که رنگدانه های معدنی است ، می باشد .

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 359 تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت: 14:01

اوتیزم یک اختلال رشدی است که در سه سال اول رشد کودک ظاهر می شود. این اختلال از جمله اختلالاتی است که بدلیل شباهت بسیار با دیگر اختلالات رشدی و همچنین بدلیل طیف و گستردگی گوناگونی که داراست، تشخیص درست آن را حتی برای متخصصین این رشته گاها دشوار می سازد.
اختلال اوتیزم کمتر از یک درصد کودکان جامعه را مبتلا می سازد. پسران بیش از دختران در معرض ابتلا به این بیماری می باشند. متاسفانه هر کودک مبتلا به این اختلال، الگوی خاص بیماری خود را داراست که پیچیدگی شناخت و تشخیص این بیماری را بیشتر میکند. گاها تاخیر رشدی از زمان تولد شروع می شود. گاها نیز کودک رشد عادی و طبیعی خود را طی کرده ولی ناگهان در زمینه های اجتماعی، زبان و گویش متوقف میشود.

سرانجام هستند گروهی از کودکانِ مبتلا نیز که رشدی طبیعی در زبان و اختلاط اجتماعی داشته ولی رفتارها و نگرانی هایی غیر عادی از خود نشان می دهند. در بعضی از بچه ها مشکلات گویشی بارزترین خصوصیت بیماری است اما در بعضی دیگر رفتار های غیر عادی (چیدن متوالی و طولانی اسباب بازیها بعنوان مثال) از علائم بیماری محسوب می شود.
والدین معمولا اولین افرادی هستند که متوجه وجود مشکلی در کودک خود می شوند اما تشخیص تخصصی بیماری معمولا بخاطر ترس و تعصب والدین بتاخیر می افتد. کم اهمیت شمردن علائم یکی از شایع ترین رفتارهایی است که والدین انجام می دهند. اما همین رفتار تدافعی در تشخیص بجا و بموقع بیماری، باعث از دست رفتن فرصت های مهم درمانی در کودک است. ارزیابی کودک در ابتلای قطعی به اوتیزم می باید توسط تیمی از مجرب ترین افراد دست اندر کار در این رشته (متخصصین کودکان استثنایی و روانشناس بالینی) صورت بگیرد.

دلایل بیماری
طبق بررسی های انجام شده دانشمندان به این موضوع پی برده اند که مغز کودکان مبتلا به اوتیزم دچار رشدی نامتقارن بوده بنحوی که قسمت هایی از مغز نسبت به قسمت های دیگر بزرگتر می شود. به همین دلیل استعدادهای خاصی نیز در نواحی رشد فزاینده اتفاق می افتد. از آنجاییکه رفتار های اجتماعی و زبان، نیازمند رشد متقارن تمامی قسمت های مغز است کودک مبتلا به اوتیزم در این مهارت ها دچار مشکل می شود. پیش زمینه های ژنتیکی و محیطی در تعیین و تشدید بیماری نقش شایانی ایفا میکنند. از این پیش زمینه ها میتوان از ژنهای پر ریسک و سن بالای پدر و مادر نام برد. وجود افسردگی و دیگر بیماری های روانی و شخصیتی در زمان حاملگی از عوامل تعیین و تشدید اوتیزم در کودک شناخته می شوند. خفگی کودک در هنگام زایمان نیز از فاکتور های ریسک بروز اوتیزم است.

انواع اوتیزم

آسپرجر:
در این نوع اوتیزم، کودک علاقه افراطی و بارزی نسبت به یک موضوع و یا شئی نشان می دهد. او همه چیز را در مورد موضوع مورد علاقه اش میخواند و یاد میگرد و دائم درباره آن صحبت میکند. رفتار ها و مهارت های اجتماعی کودک آسپرجر بشدت ضعیف بوده و بنظر غیر عادی و نامتعادل و کُند می آید.
اختلال فزاینده رشدی:
پس از حداقل سه سال رشد عادی، رشد بیانی و حرکتی کودک دچار اختلال شده و بطور فزاینده ای توانایی درک کلمات در کودک از بین می رود. کودک بتدریج توانایی بروز احساسات را از دست داده بنحوی که صورت هیچ گونه عواطف انسانی نداشته و کودک به چشمان کسی در موقع صحبت نگاه نمیکند. ارتباط کودک با اطرافیان کم شده و ارتباط وی با اسباب بازی ها و اشیاء بطرز خاصی تغییر میکند. کودک با تغییر و جابجایی در محیط بشدت آشفته می شود و در مجموع قادر به کنترل احساسات خود نیست.
اختلال فروپاشی رشدی کودک:
در سنین بالاتر پس از بدست آوردن مهارتهای بیانی و رفتاری طبیعی، ناگهان کودک عقب گرد کرده
و مهارتهای قبلی را از دست می دهد.
سیندرم رَت (Rett Syndrom)
این بیماری تقریبا خاص دختران بوده اگرچه مواردی از آن در پسران نیز دیده شده است. دست و پاهای کوچک و رشد کم جمجمه از موارد تشخیص و شناخت بیماری است. رفتار ها و ژست های تکراری با دست مانند پیچاندن و یا گذاشتن متوالی در دهان دیده می شود. سن بروز بیماری معمولا بین ماه های ۶ تا ۱۸ است.

بیماری های همپوشان با اوتیزم
تعدادی از بیماری ها با اختلال اوتیزم همپوشانی داشته و مشاهده می شوند. این همپوشانی با رشد سنی کودک بیشتر شده و باعث سخت تر شدن درمان می گردد. به همین دلیل متخصصین روان تاکید در شناخت هرچه سریع تر بیماری دارند.
تشنج و اپی لپسی یکی از شایع ترین بیماری های همپوشان با اوتیزم است. شیوع تومور های خوشخیم در مغز و دیگر ارگانهای حیاتی نیز در مبتلایان به اوتیزم دیده شده است. بعلاوه، مدفوع کردن در مکان های غیر متعارف و خوردن مدفوع جزو علائم محسوب می شود. پاسخ غیر طبیعی به محرک های حسی (احساس درد شدید و برعکس احساس درد نکردن در هنگام سوختن یا زخم شدن) از جمله علائم بالینی می باشد. بین ۴۰ تا ۶۹ درصد مبتلایان به اوتیزم از نوعی تاخیر در رشد توانایی و مهارت های های فکری خود رنج می برند. ۲۵ تا ۷۵ درصد نیز به انواع اختلالات یادگیری دچار هستند. ۷ تا ۸۴ درصد از افراد مبتلا به اوتیز دچار بیماری اضطراب می شوند. افسردگی با اوتیزم در حد ۴ تا ۵۸ درصد همپوشانی دارد. همچنین بیش فعالی و نافرمانی از علائم همپوشان شایع در بسیاری از مبتلایان و خصوصا کودکان اوتیزم است.

علائم بالینی اوتیزم
بطور کلی سه گروه از اختلالات زندگی کودک مبتلا به اوتیزم را تحت تاثیر قرار داده که با شناسایی این سه گروه میتوان به ابتلای کودک به اوتیزم مشکوک بود:

۱. مهارتها و تعاملات اجتماعی اندک و با تاخیر
۲. ارتباط کلامی و غیر کلامی ضعیف و غیر متعارف
۳. رفتار ها و علائق خاص غیر متعارف

منبع مطلب

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 323 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 12:46